МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ІСТОРІЇ У ГУМАНІТАРНІЙ ОСВІТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2707-1383-2021-41-3-146-156Анотація
У статті розглянуто методологію використання інструментів цифрової історії у гуманітарній підготовці особового складу Збройних Сил України. Висвітлено особливості застосування цифрових інструментів, веб-сервісів та 3D-технологій як засобу оптимізації вивчення воєнно-історичних дисциплін курсантами вищих військових навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої і внутрішньої критики цифрових документів. Автори статті наголошують на необхідності використання ІТ-технологій, електронних бібліотек і архівів з дотриманням принципів педагогічної доцільності, критичного осмислення змісту оцифрованих джерел та поєднання змісту наукової роботи з навчальною метою.
Ключові слова: методологія, цифрова історія, воєнно-історична робота цифровий інструмент, веб-сервіс, 3D-екскурсія, аналоговий документ, цифровий документ.