НОВІТНЯ ІСТОРІЯ У ВИМІРІ ВІЗУАЛЬНОСТІ. ВИСТАВКОВИЙ ПРОЄКТ «ЛЮТИЙ. ГРАНІ НЕЗЛАМНОСТІ» ЯК СКЛАДОВА ЕКСПОЗИЦІЙНОЇ РОБОТИ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ОБОРОНИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2707-1383-2023-47-1-71-87Ключові слова:
виставка, художня робота, Революція Гідності, лю- тий, Збройні Сили України, оборона Києва, російсько-українська війна.Анотація
Експозиційно-виставкова робота є важливою і часто недооціненою складовою інформаційного протистояння ворожим наративам. Вона яв- ляє собою першочергово не архітектурну форму чи елемент оздоблення приміщення, а потужний інструмент комунікації. Завдяки використан- ню цього інструменту стає можливим донесення до широкої аудиторії потрібної інформації шляхом використання матеріальних предметів та візуальних образів. Безумовно, важлива роль у процесі використання му- зейної експозиції як комунікаційного інструменту належить екскурсово- ду-лектору, головним завданням якого є донесення концепції виставко- вого проєкту до слухачів у доступній та адаптованій формі. Зважаючи на особливості функціонування конкретного реалізованого виставкового проєкту, в публікації зосереджено увагу на важливості екскурсійного су- проводу сконструйованого експозиційного ряду та мистецькій складовій у побудові музейної експозиції.
У рамках даної публікації на прикладі реалізованого Національним університетом оборони України, Центром досліджень воєнної історії Збройних Сил України та Музеєм Революції Гідності виставкового про- єкту «Лютий. Грані Незламності» ілюструється експозиційний напрям роботи Національного університету оборони України.